Regulamin

Regulamin sklepu internetowego określający zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep,
zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Klienta.

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje

§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą

§ 3 Wymogi techniczne

§ 4 Zakupy w Sklepie

§ 5 Płatności

§ 6 Realizacja zamówienia

§ 7 Prawo odstąpienia od umowy

§ 8 Wyjątki w prawie odstąpienia od umowy

§ 9 Reklamacja produktu

§ 10 Dane osobowe i cookies

§ 11 Opinie w sklepie internetowym

§ 12 Własność intelektualna

§ 13 Rodzaj i zakres usług elektronicznych

§ 14 Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

§ 15 Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych

§ 16 Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług elektronicznych

§ 17 Pozostałe postanowienia

Załącznik nr 1: Wzór formularza zwrotu/odstąpienia od umowy sprzedaży-zakupu, wraz z objaśnieniem

§ 1  DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Klient – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto – oznaczone indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach, stanowi nieodpłatną funkcję Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną);

Kupujący – każdy Klient lub Przedsiębiorca uprzywilejowany, kupujący w Sklepie, a także każdy podmiot potencjalnie zainteresowany zakupem w sklepie, to jest podejmujący czynności przygotowawcze do zakupu, w tym poprzez założenie Konta w Sklepie lub kontakt w celu rozpoznania oferty Sklepu.

Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, Usługodawcę.

pod adresem www.naturapomocna.pl.

Sprzedawca, Usługodawca – przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą Samarytanka A. Różycka, pod skróconą nazwą Samarytanka (używaną dalej w tekście), przy ul. Wspólna 71, 00-687 Warszawa, NIP 5211549903.

Produkt – dostępna w Sklepie rzecz, będąca przedmiotem umowy zakupu-sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.

Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

§ 2  KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Kontakt kupującego ze Sprzedawcą jest możliwy:

  • pod adresem pocztowym: Samarytanka, skr. pocztowa nr 42, UP Bruna 34, 03-522 Warszawa 8;
  • pod adresem poczty elektronicznej: zamow@naturapomocna.pl;
  • za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie Sklepu lub przy pomocy aktualnych danych podanych tamże do kontaktu ze Sprzedawcą.

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego korzystania ze Sklepu potrzebne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy zakupu-sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
  8. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia.
  9. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez sklep internetowy www.naturapomocna.pl zostanie przesłane mailowo do klienta. Rozpoczęcie realizacji zamówienia może być w uzasadnionych przypadkach uwarunkowane telefoniczną rozmową mającą na celu weryfikację złożonego przez klienta zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do anulowania złożonego zamówienia, kiedy ewentualna weryfikacja nie nastąpi.
  10. Odmowa przyjęcia złożonego przez klienta zamówienia będzie równoważne z naruszeniem niniejszego regulaminu i w zależności od indywidulanych okoliczności, może również skutkować tym, że pieniądze za towar nie będą zwrócone.
  11. Wszelkie niezgodności w dostawie tj. brak paragonu, faktury, gwarancji należy zgłaszać do 5 dni od dostawy przesyłki.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego: przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, firmy Samarytanka: 31194010763230104100000000, w banku Credit Agricole; za pośrednictwem usług dostępnych aktualnie na platformie płatniczej: Przelewy24, w tym m.in. BLIK i kartami płatniczymi i przelewami, o którym mowa w punkcie powyżej; za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego; gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia.
  3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  4. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firm pocztowych lub firmy kurierskich w dni robocze.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Towar zamówiony za pośrednictwem automatycznych zamówień w Sklepie jest dostarczany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do wybranych krajów. Główne produkty prezentowane w sklepie, takie jak Olejek Dobrego Samarytanina i Olejek Geraniowy Archanioła Michała mogą być dostarczone do dowolnego kraju, po zgłoszeniu chęci zakupu za granicą w formularzu kontaktowym Sklepu lub pod adresem poczty elektronicznej: zamow@naturapomocna.pl, a następnie dwustronnym uzgodnieniu indywidualnych warunków zakupu i dostawy.
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący, w przedziale terminowym wskazanych przy zakupie.
  7. Przesyłki w sklepie o zawartości do 5 sztuk produktów o objętości 10 ml w zamówieniu są pakowane w taki sposób, by zmieściły się w standardowych skrzynkach pocztowych. Dlatego w przypadku nieobecności Kupującego w zależności od wyboru formy dostawy:
    za pośrednictwem Poczty Polskiej – przesyłka może być umieszczana w skrzynce pocztowej;
    za pośrednictwem dostaw kurierskich innych firm niż Poczta Polska w przypadku nieobecności Kupujący może wyrazić swoją wolę umieszczenia przesyłki w skrzynce pocztowej (np. telefonicznie, SMS-em w dniu dostawy), co z reguły jest dla kurierów wystarczającą podstawą do dostarczenia przesyłki bezpośrednio do skrzynki pocztowej znajdującej się pod adresem dostawy, zamiast przekazywania jej do samodzielnego odbioru z punktu danej firmy kurierskiej bądź odesłania przesyłki niedoręczonej.
  8. W przypadku odrębnego uzgodnienia odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym miejscu i terminie realizacji wskazanym przez Sprzedawcę.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu oraz ust. 2, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W celu złożenia stosowanego oświadczenia Klient może posiłkować się wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  2. W przypadku dwóch produktów takich jak: Olejek Dobrego Samarytanina i Olejek Geraniowy Archanioła Michała, Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  3. W celu złożenia stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient może posiłkować się wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  4. Osoby, które mają obiektywne, w szczególności wynikające ze stanu zdrowia lub niepełnosprawności, trudności ze sporządzeniem oświadczenia w formie papierowej – mogą także treść poniższego oświadczenia przesłać w treści wiadomości, to jest bez skanu podpisu, na adres poczty elektronicznej zamow@naturapomocna.pl, zawierającej  informację o dacie nadania przesyłki zwrotnej i za pośrednictwem jakiego przewoźnika.
  5. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, z zastrzeżeniem ust. 2, od dnia:
    • w którym Kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego, weszła w posiadanie tego towaru;
    • w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  6. W przypadku dwóch produktów takich jak Olejek Dobrego Samarytanina i Olejek Geraniowy Archanioła Michała, termin określony w ust. 5 wygasa po upływie 30 dni.
  7. Prawo odstąpienia od umowy zakupu-sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym. 

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku umowy zakupu-sprzedaży:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu (tak jak przykładowo butelki z pierścieniem zabezpieczającym zastosowanych przy produktach takich jak: Olejek Dobrego Samarytanina, Oleje Geraniowy Archanioła Michała, Olej z oregano), której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, przy czym osobno konfekcjonowane do opakowań o innej objętości niż dostępne w Sklepie mogą być produkty takie jak Olejek Dobrego Samarytanina, Oleje Geraniowy Archanioła Michała, każdorazowo po osobnym uzgodnieniu warunków produktu przygotowanego na indywidulane zapytanie ofertowe.

§ 9 REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
  2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamow@naturapomocna.pl lub listownie adres: Samarytanka, skr. pocztowa nr 42, UP Bruna 34, 03-522 Warszawa 8;
  3. W zawiadomieniu należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres wskazany w ust. 2. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  5. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
  6. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie, a na wniosek Konsumenta może być dodatkowo przekazana w formie papierowej.

§ 10 DANE OSOBOWE I COOKIES

  1. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień, a także kontakt z Kupującymi, którzy już dokonali zakupów lub rozpoznają ofertę Sklepu i przygotowują się do zakupu. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa zakupu-sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c);
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • dobrowolna zgoda wyrażona przez Kupującego na przekazanie i przetwarzanie jego danych osobowych w związku z innymi działaniami, polegającymi w szczególności na kontaktowaniu się w celu rozpoznawania przez Kupującego oferty Sklepu, zgłaszaniu zapytań i otrzymywaniu odpowiedzi od Sklepu, rejestrowaniu danych w celu założenia stałego indywidualnego Konta w Sklepie, przekazywaniu opinii po zakupie, podejmowaniu innej korespondencji ze Sprzedawcą, a także zgoda na otrzymywanie korespondencji z informacjami handlowymi o ofercie Sklepu (art. 4 pkt 11 RODO).
  2. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy zakupu-sprzedaży lub podjęcia innych czynności przez Sklep. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy zakupu-sprzedaży w Sklepie oraz utrzymywanie wszelkich kontaktów prowadzących do zakupu i wymiany opinii.
  3. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane, z zastrzeżeniem ust. 4, w okresach związanych z następującymi okolicznościami:
    • przestanie obowiązywać umowa zakupu-sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą; na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep;
    • w przypadku Kupującego, który nie zawarł umowy zakupu-sprzedaży, a założył konto w Sklepie, minęło 5 lat od ostatniego logowania bądź podejmowania w innej formie kontaktu ze Sprzedającym pośrednictwem Sklepu;
    • zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
      – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  4. Dane są przetwarzane do momentu ich usunięcia, które następuje z końcem roku kalendarzowego, w którym nastąpią okoliczności o których mowa w ust. 3 pkt a, b, c, oraz do momentu niezwłocznego ich usunięcia, gdy wystąpi okoliczność, o której mowa w ust. 3 pkt d.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia danych w sytuacji, gdy zostały przekazane nie w celu realizacji obowiązku prawnego, ale na podstawie dobrowolnej zgody,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przeniesienia danych do innego administratora,

a także prawo: wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).

6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.

7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  3. Wystawione przez Klienta opinie mogą być publikowane wraz z imieniem (z wyjątkiem sytuacji gdy imię jest na tyle jest unikatowe, że może przybliżać identyfikację konkretnej osoby) przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.
  4. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  6. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

§ 12  WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem:
    www.naturapomocna.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3 oraz elementów zamieszczanych przez Użytkowników, wykorzystywanych na zasadzie licencji lub dozwolonego użytku) są własnością Usługodawcy prowadzącego Sklep.
  2. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.naturapomocna.pl, bez zgody Usługodawcy.
  3. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.naturapomocna.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  4. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.naturapomocna.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej www.naturapomocna.pl użyte są w celach informacyjnych.

§ 13  RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
  • zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
  • prowadzenie Konta w Sklepie,
  • korzystanie z Newslettera,
  • korzystanie z Systemu Opinii.
  • świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  1. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów. 

§ 14  WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW
O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
  • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
  • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
  • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
  • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na zamieszczaniu Opinii zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia Opinii albo zaprzestania jej zamieszczania przez Usługobiorcę.
  1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa, włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  3. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  4. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. 

§ 15  REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamow@naturapomocna.pl.
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 16  WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
  2. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta).
  3. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamow@naturapomocna.pl.
  4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
  5. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  6. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 17  POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  4. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  5. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z ust. 6 niniejszego paragrafu.
  6. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  7. Postanowienia dotyczące towarów i umowy zakupu-sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
  8. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
  9. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem Przedsiębiorcy uprzywilejowanego jest wyłączona.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU. Formularz ten należy wypełnić i odesłać wraz przesyłką ze zwracanymi towarami, tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.

UWAGA: Kupujący może, ale nie musi skorzystać ze wzoru.

W przypadku braku możliwości wydrukowania poniższego wzoru informujemy, że oczywiście honorujemy także oświadczenia o odstąpieniu od umowy zakupu sporządzone pismem odręcznymi na dowolnej kartce i podpisane.

Osoby, które mają obiektywne, w szczególności wynikające ze stanu zdrowia lub z niepełnosprawności, trudności ze sporządzeniem oświadczenia w formie papierowej – w drodze wyjątku mogą także treść poniższego oświadczenia przesłać do nas w treści wiadomości e-mail na adres zamow@naturapomocna.pl (w takim wypadku będzie to wiadomość bez skanu podpisu) – wraz z informacją o nadaniu paczki i za pośrednictwem jakiego przewoźnika odbyła się wysyłka zwrotna.

WZÓR FORMULARZA ZWROTU/ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY-ZAKUPU:

Miejscowość, data …………………………………………..

ADRESAT:

SAMARYTANKA – zwroty:

skr. pocztowa nr 42

UP Bruna 34, 03-522 Warszawa 8

– Ja (Imię Nazwisko/Nazwa przedsiębiorcy uprzywilejowanego *)

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy zakupu następujących rzeczy,

w podanych obok ilościach:

………………………………………………………………………………………………………             ………………..

………………………………………………………………………………………………………             ………………..

………………………………………………………………………………………………………             ………………..

Numer konta, na które ma zostać dokonany zwrot należności:

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

Adres e-mail: ………………………………………………….. Telefon: …………………………………………….

           ..………………………………………………………..………………….                  

podpis Klienta / Przedsiębiorcy uprzywilejowanego (niezbędny tylko w przypadku, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 (*) Niepotrzebne skreślić.

WZÓR FORMULARZA ZWROTU/ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Wiecęj na ten temat dowiedz się w naszej Polityce Prywatności

View more
Zgoda
Wyłącz cookies